הבלוג של סיפור פשוט

כללי הזהב לכתיבת ספר הדרכה מעולה

ספר הוא כרטיס ביקור – זו עובדה שכל בעל עסק שהוציא ספר יודע אותה. הלקוחות מעריכים אותך יותר, הסביבה מסתכלת עליך אחרת וביראת כבוד, קל יותר ליצור שיתופי פעולה ועוד דברים טובים.

קרא עוד »
תרגום ספר לאנגלית

תרגום ספר לאנגלית: האם כדאי? איך?

כתבת ספר, אתה משוכנע שהוא טוב. אתה רוצה שעוד מיליונים יחשפו אליו ויקראו אותו, נכון? לצערנו עברית אינה שפה פופולרית בעולמנו, ולכן אם אתה רוצה להגיע לשלב פרסום הספר באמזון, צריך לתרגם אותו לאנגלית.

קרא עוד »

מה עושים עם סיקור גרוע?

אם כבר פרסמתם ספר באמזון, אתם בטח יודעים מה כוחם של הסיקורים. אנחנו אוהבים לקבל מחמאות, אבל מה קורה אם מישהו טורח וכותב סיקור גרוע לספר, איך מתמודדים ומה ניתן לעשות?

קרא עוד »

סוד הכתיבה שנשארת לנצח

כשכותבים מדריך מקצועי, כדאי שיהיה "ירוק עד", מה זה אומר ואיך לכתוב ספר כך שיהיה רלוונטי גם בעוד מספר שנים? למה לא כדאי לתת דוגמאות מאירועים מקומיים?

קרא עוד »

מה הטעם שלך?

מהם החושים שאנחנו מפעילים בזמן קריאת הספר?
שמתי לב, שאם נערב במהלך הכתיבה את כל החושים, נעניק ערך נוסף לסיפור שלנו וכמובן לקוראים.
אני מציע, שבכל פרק או סצינה בספר אותו אנו כותבים נהיה מודעים לחושים שלנו ושל הקורא.

כדרך אגב, חלק מהדברים מתאימים מאד גם לספרים מקצועיים המשלבים דוגמאות להסבר והמחשה.

קרא עוד »
פרסום ספר

פרסום ספר – מהי מטרת הכתיבה שלך?

האם שאלת את עצמך פעם: למה אני כותב, מהי מטרת הכתיבה שלי? האם חוץ מהתשוקה לכתוב ולתת לעולם ערך יש לך עוד מטרה בכתיבה?
בפוסט זה ננסה לתת כמה שאלות ורעיונות לגבי שאלה לא פשוטה זו, בתקווה שיעזור לך לחדד לעצמך מה באמת המטרה שלך בכתיבת הספר הבא שלך.

קרא עוד »

תודה שנרשמת! מדריך מרתק בדרך אליך למייל!

רוצה לדעת כמה עולה להוציא ספר לאור?

הכנו עבורך סרטון שמסביר זאת, תהנו!

רוצים לצאת לאור?

בואו לקבל מאיתנו עדכונים שוטפים ומרתקים בעולם הספרים

דילוג לתוכן