לדף סופר יש יתרונות רבים, ביניהם:
1. המקום לספר לקורא מי אתה. מה השליחות שלך ולמה אתה בכלל טורח וכותב ספרים. לא להיות צנוע !!!
כאן המקום לפאר, לרומם ולשווק את עצמך.
עוד יותר מזה, המקום לשכנע את הקורא למה שיקנה דווקא את הספר שלך.
אולי בזכות הנסיון האישי, אולי בזכות הארועים שקדמו לספר (למשל סיפורי הנכדים בספר ילדים), ואולי בזכות ההכרה הציבורית שזכית לה ועוד ועוד.
קוראים אוהבים לדעת מי כתב את הספר – ספר להם.
2. אפשר לעשות שיווק לעצמך, ולספר מה עוד אתה יכול לתת להם, לשלוח אותם לדף פייסבוק או לאתר שלך (באנגלית כמובן). תן להם גישה וקירבה אליך יחד עם תחושה שבן אנוש אמיתי נמצא מאחורי הספר.
3. קישור לפרסום קטלוג הספרים שלך.
למי שאין לו אתר באנגלית או פלטפורמת פרסום באנגלית, (אני מניח שלרוב הסופרים הישראלים), כתובת דף הסופר היא מקום מעולה להפנות את המתעניינים בך ובספרים שלך.
למה?
כי אז מגיעים ישירות לרשימת כל הספרים שלך ולסיפור שלך על עצמך.
כסופרים, אנחנו רוצים שלקוח לא יקנה רק ספר אחד שלנו, אלא כמה שיותר.
ברגע שאפנה אותם לדף הסופר שלי, הם יראו ויחשפו לכל שלל הספרים שלי באמזון.
דוגמא לדף סופר וקטלוג ספרים – סיגלית
דוגמא לדף סופר וקטלוג ספרים – עמית
מבחינה טכנית, בכל אתר אמזון (com, de, uk וכו') צריך לפתוח דף סופר חדש וזאת בניגוד לספרים עצמם, שאמזון דואגת לפרסם בעצמה בכל האתרים.
אז לא להתעצל, להשקיע קצת מחשבה במלל ובתמונה, לוודא שהאנגלית ברמה גבוהה ולפרסם דף סופר עם קישור לכל הספרים.
מעשים יקדמו אותך לתוצאות.
.
בהצלחה בפרסום הספר הבא שלך, אנחנו בסיפור פשוט נשמח לעזור גם לך להפוך להיות סופר בינלאומי.