רבים שואלים אותנו שאלות הקשורות לשינויים בספר שלהם. שאלות נפוצות הן:
- האם מותר לי לשנות משהו בספר שלי?
- מה קורה לכל הסיקורים שכבר יש לי?
- מי שכבר קנה כבראת הספר, האם הוא מקבל עדכון?
נתחיל בדבר המשמח שלשמו הוצאת סיפור פשוט נוסדה:
ספר שפורסם באמזון ניתן לעדכן ולשנות, מתי שרוצים וכמה פעמים שרוצים. הכל בידיים שלכם.
ניתן לשנות מחיר ותוכן, כולל כריכה.
זה ממש משמח, כי ברור שספר מודפס, שהדפסנו ב-1,000 עותקים שנמצאים במחסן לא נוכל לשנות לעולם, עד ההדפסה הבאה.
יתכן ועולה לך השאלה, למה בכלל לשנות משהו בספר?
לשינויים יש סיבות רבות, אסקור כמה מהן:
- גילית טעות דפוס, הקלדה, תמונה לא במקום הנכון
- זהו ספר מקצועי וברצונך להוסיף עוד פרק ולהעשיר את חווית הקורא
- כפי שכבר כתבנו בבלוגים קודמים, כל ספר הוא במת פרסום לספרים הבאים שלך. עם כתיבת ספר חדש, רצוי לחזור לכל הספרים הקודמים ולהכניס קישור לספר החדש.
- החלטת שהכריכה לא מספיק טובה, ורוצה לבצע שינוי.
כאמור כל שינוי אפשרי ומותר בספר שלך, ואין הגבלה על מספר השינויים.
הסיקורים שקיימים בספר, נשארים ללא שינוי.
קוד הספר באמזון אינו משתנה ולכן לא משתנה כל מה שמקושר לספר שלך.
לקוחות שכבר קנו את הספר אינם מקבלים מייל עדכון מאמזון. בעבר אמזון כן הודיעו, אבל החליטו להפסיק עם זה.
המשמעות היא שכל רוכש חדש בלבד יקבל עותק מעודכן.
מקווה שעזרתי להבהיר נקודה חשובה זו:
שינויים, תוספות ומידע חדש בתוך הספר זה אפשרי וזה פשוט.
גם בספרים המודפסים דרך אמזון ניתן לשנות בכל עת. השיטה שם היא הדפסה לפי דרישה (Print on demand),
כלומר אנו מעלים לאתר קובץ, כשלקוח משלם מדפיסים לו עותק אחד ושולחים.
מכיוון שאין מלאי, ניתן לשנות מתי שרוצים, הקונים החדשים יקבלו כבר את העותק המתוקן.
בהצלחה בפרסום הספר הבא שלך, אנחנו בסיפור פשוט נשמח לעזור גם לך להפוך להיות סופר בינלאומי.