בפוסט קודם כתבנו על ערוצי השיווק לספר שלך.
טעות נפוצה חוזרת אצל סופרים רבים, ואנחנו לא רוצים שזה יקרה גם לך.
הטעות היא זו:
משקיעים הרבה זמן וכסף ביחסי ציבור לקידום הספר, רצים להשקות ולמפגשים ולתקשורת.
עכשיו, כשהתעוררה סקרנות אצל הלקוחות אין איפה לרכוש את הספר.
זה נכון בעיקר לסופרים עצמאיים שלא הגיעו לחנויות, אבל לא רק.
מה הפתרון?
להכין אתר קטן לספר או דף נחיתה.
לשים כפתור בולט עם הפנייה לרכישת הספר
לחבר את הדף למערכת סליקה, שם הקונה יוכל לשלם.
דוגמת כפתור רכישה מאתר שלנו:
ללא אפשרות רכישת הספר מכל מקום ובכל זמן, מאמצי קידום המכירות שלך יכולים להיכשל, כי לקונים לא היתה אפשרות רכישה זמינה וקלה.
חלק קטן יטרח לפנות אליך ישירות או דרך פייסבוק, הרוב פשוט יעברו הלאה וחבל.
קיימות מערכות סליקה רבות, חלקן חינמיות בהקמה וחלקן לא.
יש בחלקן עלויות חודשיות קבועות וחלקן רק כשמתבצעת רכישה.
אנחנו מציעים להתחיל עם האופציה הפשוטה ביותר עד שרואים הקפי פעילות.
בהצלחה בהמשך מכירת הספרים, ואנחנו נשמח להסביר ולעזור.